Peliporukka Korpi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Suorraan mehtästä! Susirajan takkaa... Ja yksi stadilainen
 
HomeEtusivuLatest imagesRegisterLog in

 

 Tipsu94 Hakemus

Go down 
+4
valtsu
Demon
Sandorra
Tipsu94
8 posters
AuthorMessage
Tipsu94
Jäsen
Jäsen



Posts : 38
Join date : 2013-01-23
Age : 29
Location : Lapinlahti

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeWed Jan 23, 2013 5:14 pm

Tässäpä perustietoja:

- Ikää 18 vuotta
- Kotoisin Lapinlahdelta
- Mies
-Mikki löytyy

Pelailen enimmäkseen Warbandia , mutta muita pelejä on esimerkiksi:

Company of Heroes , BF3 , Sof2 yms.


Pelailen viikolla n. 2-4h päivässä yleensä 15 - 23 välillä. Viikonloppuna yölläkin tulee pelattua ja peliajatkin kasvaa myöskin. Vaikka pelattua tulee suth paljon , niin en siltikkään ole mikään läskipallo.

Warbandissä en ole kummemmin multiplayeriä pelannut , mutta äkkiäkös siihen tehdään muutos Smile
Back to top Go down
Sandorra
Auroriviraston taitamaton velhokokelas
Auroriviraston taitamaton velhokokelas



Posts : 175
Join date : 2011-04-09
Age : 32
Location : Pori

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeWed Jan 23, 2013 8:17 pm

Eipä tuohon voi muuta sanoa kuin että tervetuloa joukkoon kurjaan. Mumblen tiedot löytyvät 'tuolta jostain'.
Back to top Go down
Demon
Nakkipakkaamon Yövartija
Nakkipakkaamon Yövartija
Demon


Posts : 410
Join date : 2011-03-31
Age : 28
Location : Järvenpää

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeWed Jan 23, 2013 9:27 pm

Tervetuloa vaan.
Tosin warbandi on tällä hetkellä suurimmalla osalla rajoittunut mercenaries modiin mutta kyllä mä ainakin olen valmis sun kanssa nativea lähtemään jos haluut.
Back to top Go down
Tipsu94
Jäsen
Jäsen



Posts : 38
Join date : 2013-01-23
Age : 29
Location : Lapinlahti

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeWed Jan 23, 2013 10:23 pm

Demon wrote:
Tervetuloa vaan.
Tosin warbandi on tällä hetkellä suurimmalla osalla rajoittunut mercenaries modiin mutta kyllä mä ainakin olen valmis sun kanssa nativea lähtemään jos haluut.

Mikäs tämä Mercenaries modi oikein on ?

Voisinhan minä tutustua tähänkin , mutta ensin pitää saada hiukan mp kokemusta ja native ajaa asian parhaiten. Heikkoutenani on se etten osaa pelata ilman nuita blockkaus apuja yms. eli olen tähän asti pelannut aika helpolla tuota yksinpeliä ja näinpä mp tuottanee ongelmia alussa..

Kiitokset molemmille hyväksynnästä Smile
Back to top Go down
valtsu
Admin
Admin



Posts : 43
Join date : 2011-03-31
Age : 32
Location : Helvetissä

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeWed Jan 23, 2013 10:28 pm

Aina uusille tilaa löytyy. Tervetuloa minunki puolesta
Back to top Go down
Lt
Peräkorven eräneekeri
Peräkorven eräneekeri
Lt


Posts : 139
Join date : 2012-02-25
Age : 29
Location : Forssa

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeWed Jan 23, 2013 10:43 pm

Kyllä siihen warbandiin oppii. Tervetuloa vaan!
Back to top Go down
SkyTime
Auroriviraston taitamaton velhokokelas
Auroriviraston taitamaton velhokokelas
SkyTime


Posts : 177
Join date : 2011-04-01
Age : 28
Location : Suomi

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeWed Jan 23, 2013 11:03 pm

Voisinpa tähän heittää että Lt ainakin osaa ihan hyvin opettaa perus taitoja ja Sotamursulta oppii vielä homoja kikkoja jos sitä vaan kestää Laughing

Tervetuloa
Back to top Go down
Tipsu94
Jäsen
Jäsen



Posts : 38
Join date : 2013-01-23
Age : 29
Location : Lapinlahti

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeWed Jan 23, 2013 11:08 pm

SkyTime wrote:
Voisinpa tähän heittää että Lt ainakin osaa ihan hyvin opettaa perus taitoja ja Sotamursulta oppii vielä homoja kikkoja jos sitä vaan kestää Laughing

Tervetuloa

Sotamursun kikat kuulostaa joltakin , jonka haluan ehdottomasti jättää välistä. 1v1 melee näin alkuun ois aika kova sana , ihan aina täällä mp:ssä saan selkääni vaikka mitekä yrittäisin.. Noh tästä se lähtee ja kohta kajahtaa savosta Smile
Back to top Go down
Pahvinkeitin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Pahvinkeitin


Posts : 76
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 1:10 am

Tervetuloa, tervetuloa. Warbandnissa voi tosiaan olla aika korkea oppimiskäyrä jos on pelannu vaan SP, mutta kuten Lt sanoi, kyllä oppii.

Yksi kysymys ihan vaan mielenkiinnosta: Kuinkas löysit tiesi tänne?
Back to top Go down
Tipsu94
Jäsen
Jäsen



Posts : 38
Join date : 2013-01-23
Age : 29
Location : Lapinlahti

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 1:16 am

Pahvinkeitin wrote:
Tervetuloa, tervetuloa. Warbandnissa voi tosiaan olla aika korkea oppimiskäyrä jos on pelannu vaan SP, mutta kuten Lt sanoi, kyllä oppii.

Yksi kysymys ihan vaan mielenkiinnosta: Kuinkas löysit tiesi tänne?

Taleworldin foorumeilta löyty linkkiä tänne.


Vissiin on turha kysellä mitään neuvoja ? Pelaamallahan sitä oppii vai onko jostain neuvoistakin hyötyä harjotteluun ?


Back to top Go down
Pahvinkeitin
Aktiivinen jäsen
Aktiivinen jäsen
Pahvinkeitin


Posts : 76
Join date : 2011-04-01
Age : 30

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 1:57 am

Tipsu94 wrote:

Vissiin on turha kysellä mitään neuvoja ? Pelaamallahan sitä oppii vai onko jostain neuvoistakin hyötyä harjotteluun ?



Jos haluaa harjotella ihan perus blockia ilman sitä assistia, niin yks tapa on ottaa sparring practicea tutorialin veteran fighterin tms kanssa ja vaan blockata niitä lyöntejä jonku aikaa ilman että lyö takasin. Ei tietenkään ole sama asia kun pelaajaa vastaan kun ping on mukana vaikuttamassa, mutta kehittyy refleksiä
Back to top Go down
Alatzy
Nakkipakkaamon Yövartija
Nakkipakkaamon Yövartija
Alatzy


Posts : 339
Join date : 2011-03-31
Age : 28

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 3:19 am

Tipsu94 wrote:
SkyTime wrote:
Voisinpa tähän heittää että Lt ainakin osaa ihan hyvin opettaa perus taitoja ja Sotamursulta oppii vielä homoja kikkoja jos sitä vaan kestää Laughing

Tervetuloa

Sotamursun kikat kuulostaa joltakin , jonka haluan ehdottomasti jättää välistä.

Laughing sait mut nauramaan. Tervetuloa! Smile
Back to top Go down
SkyTime
Auroriviraston taitamaton velhokokelas
Auroriviraston taitamaton velhokokelas
SkyTime


Posts : 177
Join date : 2011-04-01
Age : 28
Location : Suomi

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 4:00 am

Joo, ihan hyvä keino harjotella blockaamista on vaan sparrata kavereiden kanssa. klaanissa sen oppii ihan parissa viikossa jos on ahkera
Back to top Go down
Tipsu94
Jäsen
Jäsen



Posts : 38
Join date : 2013-01-23
Age : 29
Location : Lapinlahti

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 4:09 am

SkyTime wrote:
Joo, ihan hyvä keino harjotella blockaamista on vaan sparrata kavereiden kanssa. klaanissa sen oppii ihan parissa viikossa jos on ahkera


Parissa viikossa ? Jotenkin minusta tuntuu että tähän menee kuukausia minun oppimiskyvyllä , mutta parhaani yritän.


Mitä nyt oon tässä kuunnellu teidän juttuja niin teillä tuppaa olemaan nuita kysymyksiä yms. voin vastata muutamaan:

Miksi olen mykkä ?

- Ujous , kuten joku heittikin.. En ole mitenkään sosiaalisimpia ihmisiä , mikä johtuu minun taustoista. Aina olen kammoksunut vieraille puhumista , esitelmien pitoa yms. Taustoilla tarkoitan että , esimerkiksi koulukiusaaminen teki minusta ujomman.

Osaanko pelata ?

Joku tosiaan kyseli tuotakin ja varmasti rehellisin vastaus on että en. Kokemus Multiplayerista on nollissa ja oppiminen tuntuu aika vaikealta kun on niin paljon muita pelaajia jäljessä taidoissa.


Antakee immeiset aikaa , kyllä minä viellä opetellen puhumaan ja pelaamaan Razz
Back to top Go down
Sandorra
Auroriviraston taitamaton velhokokelas
Auroriviraston taitamaton velhokokelas



Posts : 175
Join date : 2011-04-09
Age : 32
Location : Pori

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 4:27 am

ollaan kärsimättömiä ihmisiä. Kuitenkin, porukka on keskenään hyvinkin ystävällistä jne. Haukutaan ja mollataan ja vittuillaan toisillemme vähän väliä, mutta siihen paras lääke on itte huudella jotain vastaavaa takasin
Back to top Go down
Demon
Nakkipakkaamon Yövartija
Nakkipakkaamon Yövartija
Demon


Posts : 410
Join date : 2011-03-31
Age : 28
Location : Järvenpää

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 4:43 am

Joo toi kyllä ole aina herkille toi mumble kun siellä saattaa saadaa "paskaa" niskaan enemmän kuin laki sallii mutta ei tässä kukaan ole aivan tosissaan että huumoria täytyy vähän olla. Tosin taustallas minkä esittelit niin voi tämä meidän huumorimme olla aika ongelma mutta kyllä siihen pitäs tottua...

Jos haluat voin tässä itse ainakin sun kanssa lähteä sitä meleetä harjottelemaan kun on toi warbandin NC niin ei ole yhtään pahitteeksi.

Sitä kyllä tässä ihmettelee että mistä tämä foorumien äkillinen aktiivisuuden nousu johtuu :O


Last edited by Demon on Thu Jan 24, 2013 3:37 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
Tipsu94
Jäsen
Jäsen



Posts : 38
Join date : 2013-01-23
Age : 29
Location : Lapinlahti

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 5:10 am

No taustoista huolimatta , en minä teidän huumorista niinkään ole huolissani tai ylipäätänsäkkään että te nyt miulle millään tapaa heittäisitte muuta kun huumoria ja sopivassa määrin paskaa niskaan taidottomuudesta Razz
Se on tämä helvetin ''mikkikammo '' , hyvä jos serkun / veljen tms kanssa saan puhutuksi mikin kautta , en vaan pysty käsittämään mistä moinen johtuu.

Tänään nativea takana 4- 5 tuntia (?) mp:ssa ja kokoajan paraneepi (vaikka onhan tässä viellä oppimista)..

Ps. Treeni kelpaa kyllä Razz
Back to top Go down
Lt
Peräkorven eräneekeri
Peräkorven eräneekeri
Lt


Posts : 139
Join date : 2012-02-25
Age : 29
Location : Forssa

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 5:36 am

Juuh, miekin tarjoudun opettamaan Warbandia, luulen jo jotenkin osaavani Very Happy. Jos viittit niin paa lisäten miut Steamissä [Korpi] osTnT Lt . Niin on ehkä helpompi huudella pelaamaan / treenaamaan.

Eise mikki mikään pakko ole. Joskushan sitä sitten ehkä.

Back to top Go down
Tipsu94
Jäsen
Jäsen



Posts : 38
Join date : 2013-01-23
Age : 29
Location : Lapinlahti

Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitimeThu Jan 24, 2013 5:43 am

Juu lisäsin , miut nyt saa lisätä muutkin halukkaat.

Steam: Tipsu194
Skype: tipsu1994


No joskus kyllä , eiköhän se viimeinkin jännite lähde tässä piakoin. Tässä päivän näitä teidän juttuja kuunnelleena voin myöntää että naurussa on välillä pidättelemistä ollut Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content





Tipsu94 Hakemus Empty
PostSubject: Re: Tipsu94 Hakemus   Tipsu94 Hakemus Icon_minitime

Back to top Go down
 
Tipsu94 Hakemus
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pimeet_Juzzimo hakemus??
» NeinDJ hakemus
» Hardiksen hakemus
» Hakemus Mizuzi
» Konan hakemus

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Peliporukka Korpi :: Korpi :: Uusille jäsentenille & vierailijoille-
Jump to: